Wednesday, October 17, 2007

Petrica Andrei Trio

Când începusem a cânta prin corul şcoli, Decebal Bădilă era pe picior de plecare. Fusese unul din elevii favoriţi ai profesoarei de muzică şi mai venea pe la repetiţiile de cor, o asista în încercarea de a stoarce ceva cu valoare de grup din micile individualităţi care eram noi. O melodie eram dirijaţi de el, la altele ajuta pe la pian. Modest şi netulburat, îi apreciasem talentul atunci când l-am surprins odată "jezzuind" bătrânul pian al şcolii. Nu m-a surpins evoluţia lui ulterioară, stiam că va reuşi. M-a mirat faptul că încă nu se laudă România cu el. L-am cautat pe youtube şi l-am regăsit în Petrica Andrei Trio. Un motiv pentru a da aceste înregistrări.
Only For Gold Fingers
Giant Steps (J. Coltrane)
Insensatez (Antonio Carlos Jobim)

3 comments:

Anonymous said...

Petrica nu stiu daca acest va ajunge la tine doar am vrut sa iti spun ca sunt din pitesti failie de muzicanti,Sergiu Onel mi-a vorbit de tine dar nu am crezut ca esta aceste standarde internationale ma chema camelia si locuiesc in dubai La multi Ani mult success camelia@usa.com

Anonymous said...

Petrica nu stiu daca acest mesaj va ajunge la tine doar am vrut sa iti spun ca sunt din pitesti familie de muzicanti,Sergiu Onel mi-a vorbit de tine dar nu am crezut ca esti la acest standard internationale ma chema Camelia si locuiesc in duba...La multi Ani mult success camelia@usa.com

Anonymous said...

Domnule Petrica Andrei, cum e posibil ca un muzician de talia dumneavoastra sa faca o alegere atat de neinspirata in ceea ce priveste partenerul de viata?O pseudocantareata vulgara si inculta cum este numita gina lincan,pasionata de jocurile de noroc si de kitchuri,nu va poate aduce decat dezonoare.Aceeasi manelista cu care v-ati casatorit dumneavoastra a mai facut o victima,cu ani in urma,cand un muzician de renume,colegul dumneavoastra de scena,a ales-o partenera de viata.Domnule Petrica Andrei,salvati-va cariera si descotorositi-va de aceasta pata neagra iar noi,fanii dumneavoastra,vom considera ca totul a fost doar un vis urat.Nu va pot ura "casa de piatra".Se potriveste mai bine "casa de carton"

Traffic de la data de 6 octombrie 2007