Tuesday, October 16, 2007

Hula Hoop

Pentru că am auzit din toate părţile ce divin sună Muse, am încercat să fac rost de o formaţie din fostă Uniunea Sovietică, Cruise. Nu am reuşit pe nicăieri să dau de ea. Am dat însă de trupa Hula Hoop, tot din trei instrumentişti ca şi Muse ori Cruise, dar cu influenţe surf-rock şi jazz. Nu se ridică la performanţele lui... sau lui... dar are un sound foarte plăcut şi complet. Am să dau aici câteva melodii înregistrate amator în clubul Gogol.
Vibrations
Caravan
Das Boot
Nu Pogodee
Bloodshot Eyes
Sviridoff

Cui i se pare cunoscută, foarte cunoscută, melodia Nu Pogodee, trebuie să-i reamintesc un desen animat cu un lup şi un iepure în Moscova. Şi lupul zicea foarte des "Nu zaieţ, nu pagadi!", desigur, nu fonetic cum am scris eu, pe ruseşte. Faptul că melodia aminteşte şi de coloana sonoră din serialul românesc "Toate Pânzele sus!" nu este decât o coincidenţă. Doar seamănă, sunt diferite.

No comments:

Traffic de la data de 6 octombrie 2007