Wednesday, January 30, 2008

Semnal M - In fiecare zi


I:
Nu-i un vis, e adevarat
Ce-am dorit mi s-a intamplat
Cui sa-i multumesc oare ca te-am intalnit ?
Imi vine sa strig, sa zbor
Simt ca ma topesc de dor
Sunt un alt om de cand tu ai venit
Cu un zambet plin de mister
Tu aduci soarele pe cer
Cu brate deschise m-astepti tot mereu
Cu un cuvant imi provoci fiori
Cu un sarut ma trezesti in zori
Cu un suras stii s-alungi teama din jurul meu.

Refren(x2):
In fiecare mai mult te iubesc
In fiecare zi mai mult te doresc
In fiecare zi esti mai mult pentru mine.

II:
Tu ma certi de cumva gresesc
Tu ma ierti de cum te iubesc
Esti alaturi de mine, la bine, la rau
Vreau sa-ti dau campul plin cu flori
Vreau sa ai cerul fara nori
Vreau sa simt multumuri noaptea in glasul tau.

Refren(x2):..

No comments:

Traffic de la data de 6 octombrie 2007