Friday, January 6, 2012

Traian Furnea - Intr-o noapte de decembrie


Stiind ca nu prea am camasi
Îsi cumpara prajituri ieftine
O camasa.

(Eu stiam ca era cumpatata
Îsi cumpara prajituri ieftine
Si la filme bilete în fata)

Într-o noapte de decembrie
Treceam cu alta iubita
De mâna
Prin troienele orasului
La ea nu ma mai gândeam deloc
O miriste arsa mai era
În sufletul meu.

M-a vazut
Si ca o ploaie de stele
Vorbele ei
Ma loveau în spate.

Îmi striga
Ca mi-a cumparat o camasa cu pretul sudorii
Ei de tânara fata
Si vrea sa m-opresc sa mi-o dea.

Mâna în mâna iubitei tinere o simteam
Si-am rupt-o la fuga-amândoi
Cu greata si mila.

Frumos îmbatrânea gura ei
Strigându-ma peste omaturi
Si lunecând pe gheata si întruna cazând
Dupa noi fugea camasa sa-mi dea.

Cu greata si mila
Alergam înainte
Si ea fugea dupa noi
Lunecând pe gheata si-ntruna cazând
Camasa sa-mi dea.



No comments:

Traffic de la data de 6 octombrie 2007